.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقال روستای خسارت دیده منجیر نوشهر به مکان جدید


استاندار مازندران گفت: مکان جدید منجیر کجور که در سال گذشته بر اثر ریزش سنگ آسیب دیده بود و زندگی برای مردم این روستا نا امن شد به جایی بین روستای سماء و هزار شم که با هماهنگی مردم این روستا و دولت به نام محمودآباد مزین شد انتقال یافت .

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، سید محمد کریمی در بازدید از این مناطق ، افزود : از سه منطقه پیشنهادی منابع طبیعی و با نظر نمایندگان تام الاختیار محل ، دهیار ، رئیس شورا و تأیید بخشدار مقرر شد محمودآباد (شیخ کلای سابق) به مساحت 10 هکتار به عنوان گزینه انتخابی برای انتقال روستای منجیر باشد .

استاندار در ادامه بیان کرد : مقرر شد مدیران کل و معاونان و کارشناسان بنیاد مسکن ، منابع طبیعی ، جهاد کشاورزی ، آب روستایی، برق ، گاز و تلفن ظرف کمتر از یک ماه نقشه برداری دقیق ، تأمین آب ، برق، گاز و تلفن به صورت هدیه به روستای جدید انجام شود .

کریمی در بخش دیگر سخنانش گفت : خانه های مسکونی روستای منجیر پلاک گذاری و با نظر رئیس بنیاد مسکن نوشهر، بخشدار کجور بر حسب الگوی بنیاد مسکن در روستای محمودآباد به اهالی زمین واگذار شود .

وی خاطر نشان کرد: برای ساماندهی دامداران مقرر شد که سازمان جهاد کشاورزی استان در قالب طرح ساماندهی دامداران در همین محل جدید اقدام کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.